Följ:

Vedum- hur hanterar ni era kunder?

I åtgärdslistan fanns det en hel del punkter som vi beskyller Vedum för. De har beställt och levererat fel badrumsmöbler, defekt lampa, smutsig/defekt disklåda, defekta lådor och en kärvande pop-up ventil till badrummet. Vi har fått beställt nya lådor och badrumsmöbler men det är ca 2 månaders leveranstid. Disklådan fick vi själva polera upp med ett kit som de skickade (smart att låta kunden rätta till sina misstag).

Svaret vi fick från Vedum när vi påpekar att vi är missnöjda, att vi förväntar oss inte bara ersättning av defekta varor utan någon form av upprättelse får vi ett ”goddag yxskaft” svar utan något direkt svar. Försvarstal får vi, inte ett proffsigt bemötande, inget erkännande. Mer som att det är vårt fel att misstagen skedde, det var ju visdom valde att bygga med VH och på så sätt beställa från Vedum…

Extremt missnöjda med deras service och sätt att hantera kunders återkoppling.

0

You may also like

Inga kommentarer

Lämna gärna en hälsning till oss